8/28/2013

Wreszcie!!!!

Wiem, ze nie pisalem przez dluuuuugi czas. Zdaje sobie sprawe, ze wiekszosc z was mysli, ze zrezygnowalem z pisania bloga...NIEEEE!!! Ze mna nie ma tak latwo. Na wstepie, chcialbym przeprosic za brak polskich znakow i za brak kontynuuacji bloga. Mialem po prostu nadzieje, ze bede mogl napisac ten post ze swojego laptopa. No coz... Moze niedlugo. Uprzedam rowniez, ze ten post bedzie dlugi, ale postaram podzielic go na czesci i skrocic, co usprawni jego czytanie. Let's start!
Podroz
Nie pamietam, czy pisalem o moim planie lotu, ale nie chce mi sie tego sprawdzac, wiec powtorze. Wylecialem z Warszawy, potem Frankfurt, Waszyngton, nastepnie noc w nim. Potem Detroit i Host Family ;) nastepnie podroz autem do domu. Dla osob ktore bede leciec do USA- nie bujcie sie o podroz (chyba ze naprawde robicie cos nie zgodnie z prawem).
Kuchnia w USA
Jesli chodzi o kuchnie i sposob jedzenia, to mam tylko jeden komentarz- I like it! Moze niektore osoby czepiaja sie o chleb... Ale przeciez to nie Polska... Taco, hamburgery, hot dogi, pizza, steaki. This is it!!! Uwielbiam rowniez Root Bear, ktorego smaku nie potrafie opisac. Moze czesc z was powie- PIWO?! Nie to jest tylko Pop, tzw. Soft Drink.
Ludzie z USA
Ludzie ze Stanow sa inni. Nie chce tu pisac, ze wszystko w US jest suuuper (moze czesc rzeczy) i chce zeby bylo to obiektywne. Wiec... To co mi sie u nich podoba przede wszystkim to:
1. Ich przywiazanie do szkoly, miasta, stanu. Ich koszulki itp. To mi sie naprawde podoba. ;)
2. Ich ciagle pytanie: How are U? Itp. To jest naprawde mile.
3. Ich podejscie do Exchange Students. Mowisz ze jest nim i wszyscy mowia- it's cool! I zadaja mnostwo pytan :)
Szkola
Jesli o szkole to jestem szczesliwy, ze do niej trafilem. Jest tu moze 7 exchange students. (Sorry, nie pamietam- widzialem ich dzisiaj). A szkola jest bardzo ucieszona ze ma ich w swoich szeregach. W szkole wisza ich flagi i jest tablica ze zdjeciami i mapa, skad kto jest. Dzisiaj mialem tour po szkole, pokazali mi, gdzie co jest I ustalilem swoj plan. Z tego, co zrozumielismy z host mama, jestem w druzynie soccer I mam pierwszy trening w czwartek.
Inne
Podczas tego tygodnia, zobaczylem rowniez kilka nowych, fajnych rzeczy. Rodeo, Buick- marke samochodu. I inne... Cdn.(I hope that)

1 komentarz:

  1. Znalazłam twój blog przypadkiem. Ja także chciałabym wziąć udział w takiej wymianie. Na razie mam 14 lat, ale kiedy będę w liceum na pewno się o to postaram. Mam pytanie, w jakim stopniu trzeba znać angielski, aby przyjęli cię na wymianę do USA?

    OdpowiedzUsuń